söndag 2 september 2007

Ullared

Igår åkte jag, Liza, Stefan och Sara till Ullared. Oj va det var mycket folk där inne.. Dom nästan slogs, jag har aldrig varit med om att det är så mycket folk förut. Har nog har nog haft tur dom andra gångera jag varit där.
Men vi hittade en del grejer i alla fall..
Jag köpte lite grejer till Carina och Anders som dom ska ge till barnhemmet i Vietnam. Lite kläder i lite större storlekar. Dom hade ju rea på sommarkläderna så man fick en del för en relativt liten peng.
När vi åkte hem var vi helt slut.. Men vi kom på en ny rolig bilfärds lek.. Man läser upp sitt kvitto... Mycket roligt! Eller oxå tyckte vi det var så himla kul för att vi va lite trötta..

2 kommentarer:

AndCa sa...

Tack för att du handlade åt oss inför vår resa som aldrig blir av verkar det som :-( Men jag har inte ätit upp bilarna ;-D PUss på er!

Jenny Penny sa...

KLart er resa kommer att bli av!!!!
Pussa