tisdag 25 september 2007

47 frågor och svar

Fick det här Mailet av Carina för en stund sedan och här är mina svar...

1. När gick du upp idag?
kl 8:30
2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter
3. Senaste filmen du såg på bio?
Shrek 3
4. Favorit TV program?
desperata fruarna, Greys anatomy, Heroes och reklamen när jag är trött
5. Vad åt du till frukost?
Gröt med äpplemos
6. Vad är ditt mellannamn?
Jenny (Heter Anna Jenny)
7. Vad är din favoritmat?
Lasange eller jag gillar nästan all mat
8. Vilken mat gillar du inte?
Lever, Ärtsoppa.
9. Favorit chips?
Gill Estrella
10. Vilken är din favorit CD för tillfället?
Oj får man bara välja en??? Då tar jag en samlings cd så jag får med en massa bra låtar
11. Vad kör du för bil?
Seat
12. Favoritmacka?
Mörktbröd och leverpatej.. (Jag vet det rimmar illa med vad jag inte gillar för mat)
13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Falska människor som vänder kappan efter vinden och som inte håller det dom lovar samt missbrukar förtroenden, mobbare
14. Vilka är dina favoritkläder?
Strumpor
15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Månen
16. Favorit klädmärke?
har inget
17. Var vill du dra dig tillbaka?
I Henriks famn
18. Favorittid på dagen?
Morgonen när man har hela dagen framför sig
19. Var är du född?
Göteborg
20. Vilken är din favoritsport att se på?
Ishockey
21. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
Henrik..
22. Vem tror du skickar tillbaks först?
Jenny
23. Coca Cola eller Pepsi?
helst ingen av dessa.
24. Fotboll eller ishockey?
ishockey.
25. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Natuggla..
26. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr för det syns mest men det är underbart med pedikyr också.
27. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Nä..
28. Vad ville du bli när du va liten
Jobba på dagis
29. Bästa barndomsminnet?
När jag fick en stor Gris
30. Varit i Afrika ?
Japp
31. Nånsin rullat in nån i toapapper?
Ja
32. Varit med om en bilolycka?
Ja
33. Favoritdag i veckan?
Fredagar!
34. Favoritrestaurant?
Något grekiskt
35. Favoritblommor?
Solros
37. Favorit snabbmats restaurant?
Pizzeria eller Ove´s
38. Äger du en cykel?
Japp
39. Vem fick du senaste mailet från?
Carina
40. På vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Bauhouse
41. Läggdags?
23
42. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?
Alla
43. Senaste personen du delade en middag med?
Teresa
44. Vad lyssnar du till just nu?
Svara på desa frågor
45. Favoritfärg?
Grön
46. Hur många tatueringar har du?
2st
47. Hur många sänder du det här mailet till?
Några stycken,orkar inte räkna :-)

Inga kommentarer: