torsdag 20 september 2007

Onsdagen...

.. Var först som en helt vanlig onsdag jag skulle jobba kvällen och var på väg till mor och far en sväng innan jobbat och då kommer det ett sms.. Nyfiken som jag är så måte jag ju läsa det samtidigt som jag kör bil..


Det var från Carina "Vi har fått resebesked!!! Äntligen! Ska boka resa så vi kommer at åka ngn gång i v42. Kram" Jag höll ju på att köra av vägen.. Fick ringa henne i stället för att svara på smset.

Gick med ett leende å läpparna hela kvällen..

När halva min kväll gått fick jag ett nytt sms från Carina "Vi vill fira vårt rb med tårta idag. Jag vet att du jobbar o jag har rigt Henrik hemma, inget svar. Ni får gärna komma ikväll men förstår om du ej kan för jobb. Puss"

Oj,oj det var ju tur att öronen tog i mot annars skulle ju huvudet gått av...
Klart vi ville komma!! Vi är ju gud föräldrar...
Bubbel till Henrik och alkoholfritt till mig som skulle köra hem..
Pappa Anders Mamma Carina
STORT GRATTIS till er. Pussar och Kramar

3 kommentarer:

AndCa sa...

Hahahaha, vad söt du är, nämen gumman, du får ju inte köra av vägen heller, illa! Vågar inte smsa dig längre! Får ringa nästa gång det blir sådana nyheter! JÄTTEKUL att ni kom och firade med oss! Ni är världens finaste vänner och ni kommer bli minst lika bra gudföräldrar! Jag har ju tom köpt en tröja till Victor med Tiger på! hihihihi! PUSS o KRAM

Jenny Penny sa...

Åh de är bra!! Kan aldrig bli för få kläder eller grejer med Nalle puh och hans vännner..

Puss å kram

Anonym sa...

Jaså, ni firar mitt i veckan???
Fast iof så förstår jag varför.
pöss pöss på er allihopa