torsdag 27 september 2007

Lite roliga histoier....

En dag kom mannen hem och blev överraskad av sin fru i ett väldigt sexigt nattlinne.
Bind mig och du får göra allting du vill sa frun.
Mannen band henne och åkte och golfade...

**************************************************

Kvinnan kom hem, parkerade sin bil på uppfarten och sprang in i huset.
Hon slängde igen dörren och skrek så högt hon kunde:
-Älskling packa dina väskor jag har vunnit på lotteriet!!!!!!
Mannen säger
-Åh herregud! Vad ska jag packa,strandsaker eller friluftssaker?
Spelare ingen roll säger frun, -Bara försvinn!!!

**************************************************

Äktenskap är ett förhållande där den ena personen alltid har rätt och den andra är mannen.

**************************************************

Den högsta nunnan kallade samman alla nunnor och sade till dem.
Jag måste berätta för er alla att vi har fall av gonorré i klostret.
Tack gode gud, säger en äldre nunna längre bak, Jag är så trött på Chardonnay.

Inga kommentarer: