måndag 17 september 2007

Nol...

När jag kom hem till mor och far idag så var det låst.. Och jag tänkte det var har dom åkt.. Tills jag kom på det att dom är ju och duschar..



Men när dom sedan kom hem så åkte mor och handlade och jag och pappa satt på uteplatsen och njöt av en lilla sol som kom fram.



Kajsa fick en del godis av mig (som Liza köpt i Ullared) Hon är kräsen den lilla kissen...Efter att hon fått lite karameller så var hon och jag BÄSTISAR!!!






Mamma satt och renasde "skogens guld" hon hade fått..

Det blev ju en del svamp...



Så glad blev hon när hon var klar!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det funkar inte

Anonym sa...

Jaså nu gick det.
Skulle ´bara berätta att jag har guld i mun o mage nu, käkade nästan upp allt. Fick lite hjälp av Liza.
mums var det
pöss pöss

Jenny Penny sa...

Ja det kan jag tro att det var.. Nosar hon till sig är det är god saker eller???

Pösspöss