fredag 24 juli 2009

Roliga saker

På båten gjorde dom en del roliga saker med melonerna och handukarna.
Men vi börjar med Melonerna.

Dessa meloner var dekoration på buffén

Varje kväll hade vi ett djur på vår säng. Ett handduks djur.

Elefant, Mor och Ulla-Britt hade denna.
Skorpion, den här hade jag och Henrik
Hund, den hade Liza och Johan
påfågel, den hade jag och Henrik
Svan, den hade Liza och Johan
Hunden, denna hade Mor och Ulla-Britt
Kanin, Den här hade jag och Henrik.
Jag och Liza tittade på en visning som dom hade när dom vek dom här djuren och en del andra. Så jag har en broschyr med steg för steg hur man viker dessa djur.


2 kommentarer:

Liza sa...

åh vad jag längtar tillbaks ombord :)

Jenny Penny sa...

Ja jag med!
Med hela den lyxen att bara sätta sig vid ett dukat bort och få maten.