fredag 8 maj 2009

Tina Turner

Den 20 April åkte vi (Mamma, Liza, Johan, Sara, Stefan, Henrik och jag) till Stockholm för att gå på globen och kolla på Tina Turner.
Hon är den ultimata ROCK MORMOR.. Man kan ju inte tro att hon är 70 bast.
Jag fick ju inte ta med mig min kamera in men mamma hade med sig sin kamera in så vill man se blider på Tina Turner eller bilder inne från glogen kan man kolla HÄR

Men här kommer blider som jag tog innan jag var tvungen att lämna i från min kameran.


En jätte trevlig semester med massor av skratt.. Vi lämnade kvar Henrik. Han fick åka hem dag efter.

4 kommentarer:

Elle sa...

Ser himla trevligt ut!

Elle sa...

Ser himla trevligt ut!

Elle sa...

Ser himla trevligt ut!

Anonym sa...

Vi hade himla trevligt. Om man inte räknar med vissa missöden. Som tex att käka på McDonalds (en annan vill ju gå på restaurang och kanske få sej ett glas vin lr två.) ute i snålblåsten, kallt var det oxå. Sen när brandlarmet gick kl 3 på natten var ju inte så himla kul heller.
Men det var kul när Liza läste Johans sms som godnattsaga till mej.
pöss pöss från mamma