fredag 8 maj 2009

Barnvakt

Jag sov över hos Carina och Anders i söndags för att passa Victor hela måndagen eller ja fram tills Carina kom hem från jobbet.


Så roligt vi hade..
Vi målade med vatten färger och det var mycket roligare att doppa penseln i vatten med färg än att pensla färgen på papper.




Vi var ute och gick en sväng Victor sat både i vagnen och gick en bra bit brevid. När vi närmade oss hemmet så sa han "Hä bo viii!" Med förtjusning..
Till lunch åt vi fiskbullar Åh så gott! Något både jag och Victor älskar att äta..
Lite svårt att säga Jenny är det så jag blev kallad Ennöö.
När jag sa att jag skulle på toa frågade han om jag skulle baja? Och svarade jag "Nä jag ska bara kissa" fick jag ett "Jaha" tillbax.

Tack Victor för en kanon rolig Måndag..

5 kommentarer:

AndCa sa...

Åh, så roligt att få se era upptåg när du var barnvakt! Tack återigen för hjälpen med Victor, du är underbar gudmor och barnvakt! Victor pratar fortfarande om Ännnööö. PUSS

Maria sa...

Det är alltid trevlig en snäll kommentar :) Jag har en Canon D40, än så länge använder jag det all round objektivet som ingick, EFS 17-85mm, jag har dock köpt en makro lins för 300-400 spänn vilket gör att jag kan gå lite närmare i alla fall, det är ett bra substitut till ett makro. Jag har beställ ett Canon EF 100mm f/2.8 Macro, men det har inte kommit än:( kostar ca 5800-6000, men ska vara ett riktigt bra objektivlängtar I know det är dyrt, men det är nått man ar nytta av länge, tur att jag får tillbaka på skatten ;0)
ha en trevlig måndag själv :)

Vi på Kantarellen sa...

Jag kommer hit och förklarar varför jag inte skriver mer på min blogg. Jag har lagt ner den, bara för att jag om någon, vet hur lätt det är att sänka företag på Internet... och vi står nu i kast att köpa ett... och vill inte råka ut för samma sak. För det finns nog en och annan "därute" som har lust med det nu... du vet, efter allt med Mia och Thor. :-)

Maria sa...

Aha låter kul, jag skulle vilja lära mig lite photoshop, finns säkert nån bra kurs.
Jo jag tyckte det var kul att testa stjärnlinsen,ska testa i solljus nån dag också:)
trevlig Torsdag :)

Vi på Kantarellen sa...

ok... här är jag
http://fruntimret.blogspot.com/