söndag 24 februari 2008

Precis vad jag behövde..

.. i Torsdags var jag hemma och Carina, Anders och Victor. Det va precis vad jag behövde.. Att se den lilla killen bli så glad när han såg vem det var som kom. Och sedan skulle han visa min san att han kunde gå själv. Med bravur..
Vi hade jätte kul. Vår lek som inte uppskattas av mamma och pappa är i gång ännu...
Och när det sedan blev dax för mig att gå hem så ville han följa med.. När jag höll honom så pillade han på sin overall och ville verkligen följa med. Men mormor och katten alfons skulle ju komma sedan och tänk så ledsen mormor skulle bli om inte Victor va hemma när mormor kom..

Tack för en härlig torsdag

1 kommentar:

AndCa sa...

Tack själv hjärtat! Som alltid är du välkommen till oss. Du är så speciell för Victor, det är Henrik också. Men så är ni ju hans faddrar också. Hoppas vi kan ses alla fyra någon gång, vi kommer gärna hem till er nästa gång! KRam