måndag 18 februari 2008

Knyt kalas

På lördagen så hade vi knyt kalas hemma hos oss.

Kristian var här från Stockholm, Angela var här från Malmö och Marcus var här från Hultsfred. Och det var ju lite kort om varsel men att skulle treffas det var ju klart.
Från början skulle vi träffas och äta middag på en restaurang, men jag tyckte att man splittras så fort då. Så vi beslutade att det skulle bli knyt kalas...

Liza och Johan hade med sig en lasange, kladdkaka och glass.
Sara och Stefan hade med sig kyckling och en kalas god kall sås, Chips och dipp.
Teresa, Martin och Kristian hade med sig en flygande Jakob (med ris i botten) Jordnötter
Angela och Marcus hade med sig en förätt, efterrätt och lite tillbehör till Liza´s och Johan´s kladdkaka.
Jag och Henrik vi gjorde tacopaj och hade även godis och chips.







Tack alla för att ni hjälpte till och gjorde det så kul!! Det var hur gott som helst.
Recept vill jag gärna ha så lägger jag ut dom på min mat blogg.

1 kommentar:

AndCa sa...

Ni ser ut att ha haft kul! Alltid kul med kalas!