fredag 19 oktober 2007

Tokig!!!


Vi har anmält vår telefon till Nix engång i tiden.. Och jag trode att det skulle hålla tills man sa till. Men för ett par veckor sedan så började dom här jobbiga telefon försäljare ringa igen.

Jag har i alla fall ringt och anmält oss till Nix igen så nu får vi väl hålla ut ett par månader innan alla dessa försäljare har uppdaterat sina listor om vilka som är anslutna till Nix och inte!!!



Är du oxå trött på telefonförsäljare? Kolla då in http://www.nix.nu/

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag får nog oxå förnya mitt. Idag har det ringt någon med riktnr 011 och 08 när jag svarar är det ingen där. Mystiskt???
Men det är väl dom där datorerna som ringer upp antar jag.
Ha det bra! Hälsa min svärson!
pöss till er båda

Jenny Penny sa...

Ja det är det helt säkert en säljare.. Uschva dom är jobbiga!

Pöss pöss till dig och pappa