fredag 5 oktober 2007

blogg tokig..

Jag har verkligen blivigt helt blogg tokig... Både att skriva om kolla på andras bloggar. Men i bland närjag skriver på anndras bloggar så kommer jag ju inte ihåg vart jag var om jag sk kolla om dom svarat på min komentar..


Den härbilden hittad jag på någons blogg. Jag skrev att jag "lånar" bilden för jag tyckte den var så himla kul.. Men nu kan jag ju inte kolla om det var okej!?! Så jag hoppas inte jag blir halshuggd nu..
Klicka på bilden för att se vad det står... Rolig som bara den

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till att du blivit lärare! För vilken ålder och i vad då?
Brällopsresa till Afrika, vad spännande!
Vi har inte varit på någon än men jag har en önskan om att åka till Hawaii.
Det är jag som tagit alla bilderna på min blogg om det inte står annat!
Ha en skön fredag!
Kram Bodil.

Lotta sa...

Tack så himla mycket för dina snälla ord om mitt vardagsrum!
Ha det riktigt skönt i helgen!
Kram
Lotta

Hannele på Hisingen sa...

Visst är det kul, lag lägger lite bokmärken, jag som har börjat julblogga också :)