fredag 12 oktober 2007

Idag har jag varit ledig...

.. Och jag hade sovmorgon!! Eller det brukar jag ju alltid har då jag är ledig. Men den här gången kändes det som jag verkligen behövde de.



Jag träffade Carina i stan. Så gick vi sedan på pizza hut och käkade.. Mumsigt gott! Men oj va kallt det var ute då.. Brr Vi traskade snabbt till Bio palatset och köpte biobiljetterna och sedan vidare till condecco.
Vi kollade på underbar och älskad av alla som jag tror att Carina kollade på för 4 gången..


4 kommentarer:

Anonym sa...

Lite kallt har det blivit.

Jenny Penny sa...

Ja det har det verkligen blivit.. Men det växlar väldigtfort.. Ena dagen kallt andra inte så kalt

AndCa sa...

Nääääee, jag såg den för tredje gången så det så! Men visst är den braaaa! Och jag avslöjade inget faktiskt! PUSS

Jenny Penny sa...

Hahah okej för 3:e gången då.. Men jag tror att det kommer att bli 4 gånger på bio innan den läggs ner..
Du va duktig som inte avslöade något
Puss