onsdag 3 april 2013

LCHF och Facebook

Jag blir lite upprörd...
Jag tycker att alla får välja sin livsstil Lchf, Gi, Viktväktarna.m.m Vad man än väljer så hoppas jag att man är nöjd med det man valt.
Och att facebook inte alltid har seriösa användare det vet jag också.

Jag snokar massor och såg en vän skriva till en sida på facebook som ändå verkar vara seriös och får ett sånt elakt svar så börjar jag undra...

Vännen skriver :" Är det okej att äta popcorn? Såna som jag poppar själv och inte i micron.. Ska sluta med chokladen men vill ha något gott på helgen.."

Svaret hon fick: "Hej! Om man vill bli fet kan man äta popcorn. Om man vill vara slank och frisk så rekommenderar vi att man avstår."

1 kommentar:

Lena Börjesson (Liisanantti) sa...

Riktigt upprörd ser jag. Du har ju glömt strumpan :)