måndag 31 augusti 2009

Träning..

Mor och Ulla-Britt ska börja träna på Life i Nol.
Jag och Liza gick med dom dit för att kolla hur det såg ut och vad det fanns för alternativ.
Ett jätte snyggt gym, tränings centrum.

Här är gym maskinerna eller ja några av dom.

Dom hade 2 Aerobic salar och en spinning sal.
Omklädnings rummet med bastu. Det fanns en liten hörna med soffa och tv oxå.
Dom hade lite olika solarium men jag kollade inte så noga vad det var för skillnad.. var mest intreserad av att dom "snygga"

Snygga tapeter.. Dom första var i omklädningsrummet och dom andra var i entren.

5 kommentarer:

Nina sa...

Jag e inte så intresserad av gymet:skulle bara kolla så att du uppdaterat din blogg;det är så roligt med alla dina härliga,ibland knäppa, fotografier:):) Kram!

Jenny Penny sa...

Klart jag uppdaterat.
Men gymet var otroligt fint.. Man behöver ju inet lämna omklädnings rummet.. Kan ju sitta där i sina tärnings kläder och kolla på tv.
Kramar!

Anonym sa...

Jaså hade dom tv där? Det missade jag får gå dit när det är någon hemsk film på tv. Då känns det ju bra om det är massa människor runt omkring. Är du säker på att det var en tv?
Kram från mamma

Jenny Penny sa...

Ja jag är säker på att det var en tv det var en platt tv och när vi var där var det nyheter eller nått sånt på tvn.
Mycket bra ide att vara där när det är en helms film.. Så man slipper vara ensam. Jobbigt när du ska hem bara.. Men du får kalla på Kajsa så för ni ha sällskap hem. :)
Pöss till Mor

Anonym sa...

Googlade om Life Ale och fann din blogg. Läste men usch vad fult det ser ut när man särskriver så mycket.