fredag 28 augusti 2009

Husdjur..

Jag är allergisk mot pälsdjur och en del pollen. Men jag bara älskar djur.
När jag är hemma hos min mor så är det ju katten Kajsa som får stå ut med en del.. När jag är hos Liza och Johan då är det katterna Elvis och Zingo som råkar ut för mig.. Och hemma hos svärmor är det hundarna Urban och Fabben (mest Urban) som får ta del av min kärlek.
Men nu har jag kommit underfund med att den där katt rasen Sphynx eller naken katt, inte är så dum..

Och det jag läst om dom är ju inte fel heller..
Nu är det bara operation övertalning som gäller..

6 kommentarer:

Liza sa...

sööt! :)

Jenny Penny sa...

Ja visst är den.. Det är en i den färgen jag vill ha..

Anonym sa...

Gredelin????

sasssyy sa...

vi kan raka Tintin annars så får du låna honom ett tag ;-)

AndCa sa...

ja, det är ju en bra katt för dig, vet inte om jag tycker den är så söt men man ska inte gå efter utseendet, har hört att den är kelig och glad kisse!

Jenny Penny sa...

JA vi kan ju alltid prova med en rakad Tintin.. :D

Jo Carina kolla ordentligt så ser du att den är söt.. :D
Ja jag har oxå läst att den är kelig och väldigt sällskaps sjuk.