fredag 6 juni 2008

Tävlig!

Detta mail fick vi av mor tidigare i dag..

Hej alla mina goa ungar och svärsöner! Har ju några kortresor som jag gärna skulle vilja göra fast inte ensam. Så då har jag funderat lite (fick nästan huvudvärk faktiskt) om jag reser och bjuder med mej er parvisså kan jag faktiskt åka 3 gånger utan att vara ensam.
Men hur väljer jag? Efter ålder? Vem ska få åka först? Men jag kom på att jag skriver ut här vilka resor jag skulle vilja göra, så får ni svara och skriva vart ni helst villåka. Bussresorna är väl på typ max en vecka. Jag har redan valt vart jag vill åka först. Om nu alla vill åka dit så går jag efter ålder (Inte kul att vara minst, stackars Sara)
Man får bara välja 2 resor. Så maila tillbaka vilken resa som ni vill ha som nr 1 och vilken resa ni vill ha som nr 2. Sen bara för skoj så kan ni ju skriva mina 3 favoritresor, nr 1,2 och 3. Kul för mej och se om någon prickar rätt
Här kommer resemålen:
Tallin
Paris
Budapest
Venedig
Gent
Gardasjön
Oslo
Celle
Sankt Petersburg
Berlin
Naturligtvis kollar vi så att ni kan åka just då: NÄR JAG VILL!!! Går inte det att fixa så får jag väl ta resa nr 2 först. Jag tror det löser sej. Kul om ni vill åka med, för jag vill ju som sagt inte åka ensam
pöss o kram

Inga kommentarer: