lördag 28 juni 2008

Mys hemma hos Carina och Bio!

Igår var jag hemma hos Carina, Anders och Victor. Jätte trevligt, vi började med lunch. Fiskbullar och Ris sedan blev det en massa lek och bus. Och lite spel med Wii. Victor blev trött så han fick sova lite middag och jag och Carina fortsatte spela Wii tills vi var helt slut.










När Anders sedan kom hem från jobbet så åkte jag och Carina till stan för att kolla på
Jag skrattade och grät om vart annat.. En kanon bra film, ett sånt bra slut på en kanon bra serie.

1 kommentar:

AndCa sa...

Åh, det var underbar dag, tack vare dig! Och dramatik till tusen! Vi fick verkligen springa för att hinna till rätt biograf också!! *fniss* Tur att du likar mig så mycket att du står ut med mina klantigheter...bokar fel biograf ;-) Nästa gång får du boka, blir nog bäst så....Jag snor lite bilder från dig om det går bra. PUSS