måndag 13 augusti 2007

Invigningen..

Var ju som sagt den 11 Augusti kl 18:00 var badet upptappat.



Alla kunde inte komma prick 18:00 så vi sa att det var dropp in från 18:00. Allt var helt klart när kl var 16 och Henrik skulle kolla på fotbollen då. Så jag la mig i sängen med en ljudbok. (Kajsa Ingemarsson "på det fjärde ska det ske") Jag hörde ju Henrik när han jublade när det blev mål får IFK. Ochjag försökte fråga honom om det regnade ute man jag fick inget svar så jag tänkte nä han hörde nog inte. När klockan var 17:45 var första CD slut och jag gick ut i vardagsrummet och Henrik var borta!? Han hade gått in till grannen för att kolla det sista på matchen.

Sara och Stefan kom prick 18:00 och Henrik var fort farande hos grannen så jag bad Stefan gå och knacka i väggen i sovrummet. Maini sa till Henrik att det var en agresiv knackning det är nog bäst att du går hem..

Efter det så droppade det in folk..




Vi bjöd på ost och skink sallad och själv klart dryck oxå.. Det skulle ju vara en blöt fest.. ;)
Folket satt lite utspritt... Och jag och Henrik minglade runt!!
Dom sista tappra som satt på utsidan..
Ingen badade..

2 kommentarer:

AndCa sa...

hahaha, tack för en underbar fest, och ja, den var blöt! Jag känner av det fortfarande och nu är det måndag! Igår var jag helt utslagen!!! Värre än Anders!
PUSS

Jenny Penny sa...

Oj Ja va det för konstigt vi bjöd på som satt i så läge??? hahaha
JÄTTE kul att ni kom!
PUSS