onsdag 1 augusti 2007

IFK-Örebro

Igår hade vi bestämt att vi skulle gå på fotboll med Carina, Anders och Carinas pappa Lennart. Och vi skulle äta på La Vacca innan. Vi träffade Carina och Lennart på brunnsparken och tog sedan spårvagnen till La Vacca.
Anders kom till resturangen. Carina den stakaren fick sånt migrän annfall så hon fick gå hem fick inte änns i sig någon mat.
Matchen var ju inte jätte rolig.. Men himla kul att träffa Lennart, Carina (den lilla stund det blev krya på dig gumman) och Andres. Lennart frågade om jag hängde med i matchen och jag fick ju vara ärlig och säga som det var jag kollar mest på folket..
Det var 2 roliga så pojkar som sprang fram och till baka och värmde upp precis som dom som spelarna som skulle bli inbytta.

Tack igen alla ni som var med för en trevlig kväll.

2 kommentarer:

AndCa sa...

jaa, synd att missa en sådan match ;-) Men ärligt talat var jag inte där för att se matchen (nu blir H säkert besviken på mig)utan det var bara en ursäkt för att få träffa dig vännen! *pussa på* Jag mådde inte för bra kan jag säga, kröp ju upp för backen hem....men nu mår jag bättre! PUSS på dig!

Jenny Penny sa...

Ja det får står jag ju att det var därför du ville komma med på matchen.. Jag skulle ju viast dig hemligheten hur man ser intreserad ut av matchen men ändå kollar på alla andra människor runt om kring!
Va skönt att du mår bättre nu i alla fall.
Puss å kram