tisdag 3 juli 2007

Hänt mer i badrummet

Nu har det hänt grejer..




I lördags kom John och hjälpte Henrik att bära ut alla grejer.. Ändast toa stolen och pannan var kvar där inne.

Jag jobbade.. :)
När jag kom hem så såg det ut så här..


Ja det var ju lite kvar att greja med så jag fick ju hjälpa till..
Henrik haj jobbade ju på mest hela dagen..
På söndagen så rensade dom ut allt och la slingorna till värma golvet. Sedan åkte vi hem till mamma och åt en kalas god middag. Och John han la flytspackel.
Idag har dom praimat (heter det så) väggarna. Och kastat allt skräp på tippen. Så idag var det inte så mycket bilder att visa men i morgon då ska det komma kakel på väggarna. Då blir det en ny uppdataterin i morgon det kan jag lova.
Sov gott alla

2 kommentarer:

AndCa sa...

Hej sötnos! Du ser ju riktig professionell ut ju!!! Ska bli roligt att följa utvecklingen!
Vi hörs! PUSS

Anonym sa...

Jag ser minsann vem som sliter mest (lr var det linslus det hette??!!) Roligt att se att det händer saker iaf. Du får väl försöka stanna en stund idag så du kan ta smygkort på dom andra arbetarna. hihihi...
pöss vi ses sen