torsdag 28 juni 2007

Badrum















Japp i morgon Kl 9:00 så kommer våran badrums renovering att starta..
Vi köpte det sista i går en bård och lite skåp.







När jag tog kort på hur det ser ut idag så tänkte jag et ser ju hur plockigt ut som helst.. Ja ni ska få se..


Vet inte om bilderna behöver förklaras...
Det är badkaret..
Såna blommor är det 2 stycken
Tvättmaskin och torktummlare
Toaletten och pannan
Inte just i den ordningen jag skrivigt..


När Henrik ringde och frågade lite viktiga saker från dom i föreningen så viste dom inte var vattnet stängdes av..
Hallå!! Sånt ska ju dom veta om någon!




6 kommentarer:

AndCa sa...

Ska bli spännande att se förändringen sen!!!! Men det du har beskrivit låter superfint! Kram Carina

Elle sa...

Jaaa! Spännande! Det ska bli kul att följa utvecklingen!

Morfar Lennart sa...

Hej mina vänner!

Spännande med att få nytt badrum.
Det ser jättebra ut.

Visst är det kul att blogga.

Ni har så fina bilder i Er blogg. Jag har bara kommit till text ännu så länge...

Väntar med spänning på en initierad blogg från den blåvita "klacken"!

Det skulle vara kul om Ni tittar förbi på Smögen någon gång i sommar.

Lennart

Anonym sa...

Ska bli spännande att få se slutklämmen.
pöss pöss

Jenny Penny sa...

Elin: Kul att du hänger med..
nu bor vi hos mor och far efter som vi inte har något vatten hemma. Men det kommer uppdatering ändå..
Kram

Anonym sa...

heej jenny fint badrummet blev .jag va och titta på ifk chopen då såg jag att dom hade nåt erbjudande på duhc drapperi ..ville bara siga det ha det gött mvh:din kusse frida