onsdag 4 februari 2009

Lediga samtidigt

Igår var jag och Henrik lediga..
Jätte mysigt att vara lediga tillsammans mitt i veckan.
Men vilka planer vi får när vi är lediga mitt i veckan, vi var på IKEA och nu vill Henrik ända hela köket.. Från början skulle vi ge det ett litet lyft men nu vill han bygga om. Jag fick ge honom andra grejer att grubbla på i stället..

Henrik vill åka till Ishotellet i Jokkasjärvi när han fyller 40 år, 2011


Jag vill åka transebiriska järnvägen. Men Henrik ha alltid tyckt att det är en pensonärs resa.. men igår kollade han upp vad det skulle kosta och läste att grejade så som han brukar göra när det kommer en ny resa på tal... Och nu är det inte omöjligt! Jag föreslog att vi kunde åka den när jag fyller 40, 2013. Men han tycker allt att det kan vi göra tidigare.





Inga kommentarer: