onsdag 28 januari 2009

Spa dag i Nol..

I fredags var jag, Liza och Sara hemma hos mamma. Vi var oxå hos pappa och satte blommor.
Vi hade en lite spa eftermiddag. men i februari har vi en där vi bara kan njuta. Vi ska till Haga badet.
Men här kommer lite bilder från vår spa dag i Nol


Mamma fick lite färg i håret.. Och dagen efter åkte hon och Liza till älvängen och klippte sig.. Så nu är mor JÄTTE fin i håret

Liza före.. Nä jag har ingen efter frisören bild..

Det när borsten var inte skön på näsan..Mycket bättre och skönare på kinden


Sara fick fina naglar och ansikts behandling..
Japp jag fick oxå ansiktsbehandling.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hjälp, finns det ingen som kollar bilderna innan du lägger in dom?? Kan man inte försköna lite??? Fick ju stans chock nu när jag gick in o kolla. U-B har hjälpt mej så nu är jag lite blondare iaf.
pöss pöss från mamman som ser bättre ut i sin (spegel, spegel på väggen där...)