tisdag 16 september 2008

Bok

När jag läste hos Anna att hon skulle göra en bok om sin vikt nergång och sitt sockerberoende så bestämde jag mig för att köpa den. Och när hon sedan skrev om att man kunde beställa den så gjorde jag det. Igår så kom boken!
Jag har redan börjat läsa och den är så inspirerande. Så jag hoppas att detta är den putt jag själv behöver mot dom där extra kilona.

Jag vet att GI funkar men jag tappar oftast motivationen efter ett tag eller så faller jag för det där.. "Ja men lite kan du ju ta vi tycker ju om dig för den du är inte för hur du ser ut"


Tack Anna för en kanon fin bok och för att du delar med dig av din resa i din blogg.

Måste ju tacka min mor oxå som sa till mig att gå in och läsa hos Anna.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Är det massa goa recept i boken lr skriver hon mer som en dagbok?
pöss pöss från mamma

Desirée sa...

Tittar in och säger hej-hej!

Skulle vilja bli av med några extra kilo också. Men det är ju så svårt när man jobbar mycket. Hela kroppen skriker ju efter energi!!!!!!

Desirée sa...

Tack för länktipset & ha en härlig helg!

AndCa sa...

Förstår hur du känner vännen...Jag känner samma sak inför detta att gå ned i vikt, dubbla känslor. Jag vill att du ska veta att du duger precis som du är, och är jättefin *pussa på J* Det viktiga är att du är nöjd med dig själv. För egen del så finns det dagar när jag inte vill se mig i spegeln för jag tycker att jag är alldeles för ful och tjock medan jag andra dagar känner att nej, för sjutton, du är fin som du är! Vi får stötta varandra och jag ser fram emot fler wii fit-spel med dig mitt hjärta! Puss