torsdag 24 juli 2008

80-tals festen..


Jag hittade inte mitt minnes kort till kameran så jag har inte så många kort att visa er men jag lovar er som inte kom att ni missade något!




Här sitter mor, Henrik, Kristian och Martin och njuter av den nya ute platsen. Kolla va snygga dom är..



Stefan, Kristian, Teresa och Liza beundra den fina dukningen..


Martin, Nicklas och Eva hänger i baren.



Nu plockar dom åt sig av maten, Det bjöds på Hawaii Kassler och flygande Jacob.



Kristian och Martin samspråkar i baren.

Henrik och Eva sitter i soffan och pratar allvar.... Dom kommer fram till att mustaschen ska bort i morgon.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gomen kudasai.

AndCa sa...

Men inget kort på värdinnan :-( tror jag det att vi missade mycket! vill höra skvaller, får tjöta snart vännen! Kram

Jenny Penny sa...

Ja jag vet det �r d�ligt med bilder p� mig! Men det finns p� Face bok som Liza har lagt in.. Jag var ju mesta dels bakom in kamera..
Puss � kram