tisdag 27 maj 2008

Nytt om grannarna


Hon ropade på mig i går kväll och meddelade att hon varit borta hon ordföranden i förenigen och sagt att hon inte vill att vi ska ha slinger växter på planket Hur ska dom då komma åt och under hålla de?!

Vi diskuterade lite fram och tillbaks och så säger hon att jag är otrevlig. Och det har hon minsann aldrig varit mot någon som är äldre än henne. Jag stod som ett fån.. Fattade inte vad hon menade.
Nu är planket snart färdig målat och vi tänker gå med detta till föreningen för vi har ju inte godkänt höjden på planket och defenetivt inte den gröna laseingen.

7 kommentarer:

Anonym sa...

oj oj det kokar i mig när jag läser om era grannar, hur kan man med..
jaja ha en bra da..
santaMaria

summernissan sa...

Det är rätt, på dom bara! Man måste väl iaf fråga om det är ok med grannarna innan man sätter upp plank?
pöss pöss

summernissan sa...

Om hon är otrevlig så kan ju jag komma hem till er, för jag är väl äldre, så mej vågar hon nog inte tjafsa med.

Anonym sa...

jag har två tips mot tråkiga grannkärringar:
1. Släng över alla mördarsniglar till hennes tomt.
2. Köp en friliggande villa UTAN grannar..
Kram Nina:)

Jenny Penny sa...

Ja mammsen det är sant man ska höra med grannarna innan man sätter upp ett staket eller laserar det.. Usch!
Puss puss

Jenny Penny sa...

Nina: Låter som en jätte bra ide att slänga över alla mördar snigla till henne. :)
Kram

AndCa sa...

Och hota med att hon får en snigel på ögat om hon inte lägger ned! Kalla dig otrevlig, hahaha, den var ju rolig, du, otrevlig? Omöjligt! Jag kan verkligen vara otrevlig så bussa mig på henne så blir hon en blöt fläck! Och Victor kan skrika ett av hans höga primalskrik i örat på henne så backar hon nog!