söndag 27 januari 2008

För er som inte har GP


2 kommentarer:

AndCa sa...

Vi såg den i Gp, jättefint. Tänker på er massor. Kramar Fam Lövkvist

Anonym sa...

TACK lilla Jenny,för att du tog dej tid mitt i allt.
Jo..såg annonsen hos Mamma först,den i GP..*L*
SÅ VACKER den är..Jag tycker så mycket om när närmaste familjen har en sådan annons...
Otroligt fin..tårarna rinner såklart...man tänker så mycket i samma stund man läser.
Gillar INTE när det är en massa olika annonser-du vet när det är 4,5,6 olika annonser till samma person.
Ser ut som att alla är ovänner elr hur jag ska förklara det.(svammel)..
Ni har varann,Jenny...känns gôtt att veta mitt i allt.
...och att Mamma har er flickor (m era män)NÄRA känns oxå skönt.
Orden blir så banala,vet inte hur jag ska skriva...känner mej ARG oxå.
Så vansinnigt orättvist.
F-låt..skulle ju säga att annonsen berör mycket och är den finaste jag sett.
Lova att vara rädd om Dej,Jenny.
Tänker på er...ja,hela tiden sen jag av en slump läste din blogg.
Kramarômt om Dej.